علی‌اکبری هیچ‌وقت ارزش‌های فرهنگی خود را فراموش نکرده است/ خوشحالیم این قهرمان در افتتاحیه مسابقات بوکس حضور خواهد داشت

14:26 - 16 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۷۰۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
افشین حیدری، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: علی‌اکبری هیچ‌وقت ارزش‌های فرهنگی خود را فراموش نکرده و خوشحالیم این قهرمان در افتتاحیه مسابقات قهرمانی بوکس کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده بزرگسالان از فردا (شنبه) به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد و افتتاحیه این مسابقات یک مهمان ویژه خواهد داشت؛ امیر علی‌اکبری فایتر نام‌آشنای کشورمان مهمان ویژه افتتاحیه این رقابت‌ها است.

افشین حیدری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دعوت از علی‌اکبری برای افتتاحیه این مسابقات اظهارداشت: یکی از وظایف اصلی ما به عنوان مسئولان ورزش هویت‌سازی از ورزشکارانی است که می‌توانیم از آن‌ها به عنوان الگو استفاده کنیم و علی‌اکبری یکی از همین الگو‌ها است.

وی افزود: علی‌اکبری به عنوان یک اسطوره و یک الگو سخت‌ترین مسیر‌ها را طی کرده تا به موفقیت برسد، ولی او هیچ‌وقت ارزش‌های فرهنگی خود را کنار نگذاشته است. سربند یاحیدرکرار علی‌اکبری از هزار کار فرهنگی در دنیا بیشتر جواب می‌دهد و یک موضوع ارزشی برای ما است. ما از این ورزشکار به عنوان یک الگو ارزشی دعوت کردیم و در بخش فرهنگی افتتاحیه مسابقات قهرمانی بوکس کشور با افتخار از او تقدیر می‌کنیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: ما کاری به صحبت‌های دیگران نداریم که علی‌اکبری بوکسور است یا خیر، او به عنوان یک الگو و یک ورزشکار حرفه‌ای و کسی که توانسته اهل بیت را به دنیا معرفی کند، نیاز به تقدیر دارد و این موضوع برای ورزش ایران قابل احترام است. اداره ورزش و جوانان استان خوزستان مستقیما این ورزشکار را دعوت کرده و خوشحالیم که علی‌اکبری دعوت ما را پذیرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *