بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر به مجلس می‌رود

10:16 - 05 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۳۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر به مجلس می‌رود
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر به مجلس ارسال می‌شود، گفت: بخشنامه بودجه سال آینده ابلاغ و تکالیف دستگاه‌ها مشخص شده است.

خبرگزاری میزان _ داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، در حاشیه جلسه امروز هیات‌دولت اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ را با امضای رئیس‌جمهور ابلاغ کرده و تکالیف و زمان‌بندی دستگاه‌های ذی‌ربط مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد بودجه در سازمان برنامه و بودجه فعال شده است، گفت: در حدود ۲ ماه فعالیت ستاد بودجه تاکنون ۷ جلسه برگزار شده است.  

به گفته منظور، چارچوب کلی بودجه ۱۴۰۳ آماده شده و در آبان سال‌جاری و در زمان قانونی، مرحله اول تقدیم بودجه به مجلس انجام خواهد شد.  

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: بودجه سال آینده براساس سیاست‌های کلی ابلاغی برنامه هفتم تنظیم شده و با توجه به اینکه کلیات لایحه دولت در مجلس رای آورده است، احکام پیشنهادی جاری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برای ۶ ماه اول سال ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه به طرح‌های عمرانی تخصیص داده شده است، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی بودجه تخصیص یابد.

منظور با اشاره به اینکه ۴۰ همت از مطالبات گندم‌کاران باقی‌مانده است، اظهار کرد: برای این مبلغ به‌علت افزایش خرید پیش‌بینی لازم در بودجه صورت نگرفته بود و امیدوار هستیم با اخذ مجوز‌ها تا پایان مهر سال‌جاری این مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *