تامین زیرساخت‌های امنیت به صورت جدی دنبال شود/ توسعه امنیت یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های جامعه است

9:07 - 16 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۵۳۶
رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های امنیتی در جامعه، گفت: تامین زیرساخت‌های امنیت مهمترین کار برای ایجاد امنیت است.

به گزارش گروه جامعه سردارحسین رحیمی با حضور در مراسم افتتاح ساختمان شهدای امنیت پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ، با اشاره به این مطلب که توسعه زیرساخت‌های امنیت از جمله کار‌های ارزشمند برای ایجاد امنیت است، گفت: بسترسازی برای ایجاد و تثبیت امنیت و آرامش، کاری بزرگ محسوب می‌شود، چراکه ایجاد امنیت در تهران یعنی آرامش در کل کشور است.

این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر اهمیت تامین زیرساخت‌ها برای ماموریت‌های پلیس، عنوان داشت: این امر می‌تواند به اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های پلیس و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، کمک موثری کند.

وی اظهار داشت: کمک به ساخت مدرسه، مسجد و ... کاری پسندیده و نیک است و قطعا خیرات و برکات زیادی دارد، اما قبل از هر چیز، کمک به ایجاد امنیت در اولویت باید باشد، چرا که بدون امنیت هیچ ثباتی وجود ندارد.

رئیس پلیس پایتخت، در ادامه با اشاره به اهمیت زیرساخت برای ایجاد امنیت، اظهار داشت: تامین زیرساخت‌های امنیت امری، مهم است و باید به این امر به صورت جدی پرداخته شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: استقرار و توسعه امنیت اجتماعی و اخلاقی یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های جامعه است که دشمن همواره سعی داشته تا بتواند این امنیت را از بین ببرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تصریح کرد: پلیس امنیت اخلاقی باید با اقتدار کار خود را پیش ببرد تا ارزش‌های اسلامی حفظ شود، چرا که با حفظ این ارزش‌ها و تقویت امنیت اجتماعی و اخلاقی می‌توان آثار مثبت آن را در جامعه مشاهده کرد.

سردار رحیمی، در ادامه ضمن تقدیر از اقدام خیرین درخصوص تامین زیرساخت‌های امنیت، گفت: این کار ره توشه دنیا و آخرت است و دیگران نیز باید با جدیت برای استقرار توسعه امنیت پایدار اجتماعی و اخلاقی تلاش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *