اجرای طرح «ارمغان مهر» هلال‌احمر در سراسر کشور به مناسبت بازگشایی مدارس

12:14 - 29 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۲۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
اجرای طرح «ارمغان مهر» هلال‌احمر در سراسر کشور به مناسبت بازگشایی مدارس
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: طرح ارمغان مهر با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده، به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر کشور اجرا می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی گفت: این سازمان بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و خیرین است که با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

سلیمی‌گفت: حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از تخصص داوطلبان، ایجاد حس مشارکت و نوعدوستی در داوطلبان و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود و جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا با رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری خیرین و موسسات مردم‌نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش، برنامه ارمغان مهر را اجرا کند.

وی افزود: در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر سراسر کشور اهدا کنند.

سلیمی عنوان کرد: در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور توزیع خواهند کرد.

رئیس سازمان داوطلبان ادامه داد: تامین ملزومات و مایحتاج دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت (ارائه ست‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر شامل: کیف، مداد، خودکار، تراش، دفتر و…) در کلیه استان‌ها و شعب اقدامی است که در راستای اجرای این طرح در تمامی‌شهر‌ها و شعب جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *