مسئولان جهاد کشاورزی درد کشاورزان را نمی‌دانند

20:48 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۷۷
مسئولان جهاد کشاورزی درد کشاورزان را نمی‌دانند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکر شفاهی از نحوه عملکرد وزارت جهاد کشاورزی انتقاد کرد.

خبرگزاری میزان – فارس نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر، نماینده ارومیه در جلسه امروز مجلس در تذکر شفاهی، گفت: ما به وزیر جهاد کشاورزی چه بگوییم که هیچ توجهی به درد کشاورزان ندارد.

وی ادامه داد: وزارت کشاورزی به شرکت‌هایی که می‌توانند هزار و ۳۰۰ هکتار در این منطقه را با حفر چهار چاه تحت آبیاری قطره‌ای قرار دهند مجوز نمی‌دهد و این در حالی است که لوله‌هایی که از ۱۰ سال گذشته با هزینه‌کرد هزاران میلیارد تومان برای این نوع آبیاری تهیه شده بود مانده است و تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده. این در حالی است که باغچه‌های مردم استان آذربایجان غربی از بی‌آبی سوخته است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی احیا آب دریاچه ارومیه را در گرو آبیاری قطره‌ای رایگان و حاکمیتی برای سه استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان دانست و افزود: ما امروز درد منطقه را می‌بینیم و می‌شناسیم ومتأسفانه ما درد فراوان این منطقه را می‌گوییم، اما ظاهراً برخی مسئولان جهاد کشاورزی لجبازی می‌کنند و نه تنها به این درد پی نمی‌برند بلکه هیچ اقدامی هم در خصوص الگوی کشت انجام نداده و در این خصوص قدمی برنمی‌دارند و فقط بلد هستند چاه مردم را پر کنند و کشاورزان را با دادگاه و پاسگاه درگیر کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *