آثارم در گالری ساربان به نمایش در می‌آید/ «انعکاس ذهن» نمایشگاه جستجوی فضای اسطوره‌ای در طبیعت

19:15 - 16 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۳۹۵
احمد وکیلی گفت: نمایشگاه آثار هنری‌ام از جمعه ۱۶ آذرماه در گالری ساربان به نمایش در می‌آید.

آثارم در گالری ساربان به نمایش در می‌آید/ «انعکاس ذهن» نمایشگاه جستجوی فضای اسطوره‌ای در طبیعت //// چهارشنبهاحمد وکیلی که سال‌ها در حوزه نقاشی فعالیت داشته و در یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هم دبیری بخش نقاشی را بر عهده دارد، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این نمایشگاه، «انعکاس ذهن» نام دارد و شامل ۴۰ اثر هنری با ابعاد مختلف می‌شود که از جمعه ۱۶ آذرماه در گالری ساربان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه هم بیشتر به طبیعت پرداخته‌ام و بیشتر فضای اسطوره‌ای را در طبیعت جستجو کرده‌ام.

این هنرمند نقاش همچنین بیان کرد: در نمایشگاه «انعکاس ذهن»  ۳۱ اثر روی کاغذ، ۳ تابلوی نقاشی رنگ روغن و ۶ تابلوی نقاشی اکرلیک روی بوم عرضه خواهد شد.

وی درباره ابعاد آثارش نیز گفت: نقاشی‌های روی کاغذ ابعاد ۳۰×۳۰ دارند، اما نقاشی‌های دیگر که کار‌های بزرگی هم هستند ۱۴۰×۱۵۰ و ۱۵۰×۱۷۰ سانتی‌متر هستند. البته در میان این تابلو‌ها یک اثر هم ابعاد ۱۵۰×۷۳ سانتی‌متر دارد.

وکیلی با اشاره به اینکه نقاشی‌هایش در گالری سیحون به فروش هم خواهد رسید تصریح کرد: آثار علاوه بر نمایش به فروش هم خواهند رسید البته هنوز بر سر قیمت‌گذاری با گالری ساربان به توافق نرسیده‌ایم.

وی که  از هنرمندانی است که بزرگترین استاد خود را طبیعت می‌داند درباره بازه زمانی نمایشگاهش گفت: آثارم از 16 تا 26 آذرماه در گالری ساربان واقع در سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130، طبقه اول به نمایش گذاشته می‌شود.

وکیلی که دبیر یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر نیز است در این باره یادآور شد: با انتشار فراخوان جشنواره، ارسال آثار بخش نقاشی به صورت مجازی در حال انجام است، اگرچه من در حال حاضر اطلاعی نسبت به تعداد کار‌های رسیده ندارم. با پایان مهلت ارسال آثار تمامی نقاشی‌ها داوری و ارزیابی آثار آغاز خواهد شد.


برچسب ها: نمایشگاه نقاشی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *