حزب الله لبنان: افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه خنجری در پهلوی ملت فلسطین بود

21:57 - 14 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۰۹۲
حزب الله لبنان: افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه خنجری در پهلوی ملت فلسطین بود
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه، این اقدام را خیانتی جدید و خنجری در پهلوی ملت فلسطین عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه پایتخت بحرین، اعلام کرد: نظام آل خلیفه پس از سال‌ها اقدامات تروریستی در حق ملت آزاده و مظلوم بحرین، با سرعت در سراشیبی انحطاط سیاسی و اخلاقی خود فرومی‌رود.

حزب‌الله لبنان در ادامه بیانیه خود اضافه کرد: نظام حاکم در بحرین سفارت رژیم صهیونیستی را در حالی افتتاح کرد که این رژیم موقت در بدترین اوضاع خود به سر می‌برد. این اقدام شوم، نشان دهنده ماهیت نظام حاکم در بحرین است که برخلاف آرمان‌های ملت بحرین، با شتاب به سوی عادی‌سازی روابط با دشمن حرکت کرد.

در ادامه این بیانیه حزب‌الله لبنان تصریح کرد: این خیانت جدید خنجری در پهلوی ملت فلسطین بود که این روزها، با رویارویی با تروریسم صهیونیستی در بزرگترین مبارزات خود به سر می‌برد.

در ادامه این بیانیه حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به موضع ملت بحرین و جهان اسلام پیرامون اقدامات حکومت این کشور تصریح کرد: ملت سربلند بحرین و دیگر ملل امت اسلامی، هیچ گونه برقراری روابط با دشمن را نخواهد پذیرفت. هیچ مکان امنی برای صهیونیست‌ها در کشور‌های ما وجود نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: حزب الله لبنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *