ریسک بزرگی در رقابت‌های تکواندوی ارتش‌های جهان انجام دادیم/ مربیان سایر تیم‌ها عاشق تکنیک هوگوپوشان ایران شده بودند

11:45 - 14 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندوی نظامیان ایران گفت: ریسک بزرگی کردیم و با یک تیم جوان از نظر سنی و تجربه عازم این رقابت‌ها شدیم و خداراشکر که هوگوپوشان جوان، جواب اعتماد ما را دادند.

محمدرضا زوار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قهرمانی تیم تکواندوی ایران در رقابت‌های ارتش‌های جهان اظهار داشت: ریسک بزرگی کردیم و با یک تیم جوان از نظر سنی و تجربه عازم این رقابت‌ها شدیم و خداراشکر که هوگوپوشان جوان، جواب اعتماد ما را دادند و با عملکرد درخشان آنها، تیم ایران قهرمان رقابت‌های تکواندوی ارتش‌های جهان شد.

وی افزود: از تیم ۸ نفره ایران ۳ مدال طلا و یک برنز به دست آمد که به نظر من نتیجه بسیار خوبی بود و مربیان سایر تیم‌ها عاشق سبک مبارزه بچه‌های ما شده بودند. خوشحالم سومین قهرمانی متوالی ایران در این رقابت‌ها به ثبت رسید.

سرمربی تیم تکواندوی نظامیان ایران به سطح فنی بالای رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: این مسابقات طبق رنکینگ المپیکی قرعه کشی شد و بعد از مرحله نخست، تمام رقابت‌ها حساس شد، اما تکواندوکاران ما که به مدال طلا رسیدند، با فاصله رقیبان را شکست دادند. هوگوپوشانی که حذف شدند هم تلاش خود را انجام دادند و از آنها ممنون هستم، اما اگر «شیری» هوگوپوش سنگین وزن ما دو روز قبل از مسابقات آسیب نمیدید، می‌توانستیم یک مدال دیگر کسب کنیم.

زوار در خصوص اینکه در خلال این مسابقات به شدت از حمیدرضا صدری تعریف و تمجید شده بود، خاطرنشان کرد: حمید آنقدر آماده بود که در تمام رقابت‌ها امتیازات بالا می‌گرفت و ضربات سنگینی به سر و صورت رقیبان وارد می‌کرد و سزاوارانه به عنوان فنی‌ترین بازیکن جهان انتخاب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *