وقتی منافع شخصی جای منافع ملی را می‌گیرد/ فرد باید فدای فوتبال شود، نه فوتبال فدای فرد

11:06 - 14 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۲۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال که بازنشسته ستند تصمیمی برای کناره‌گیری از سمت‌هایشان ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ۱۵ آذر آخرین فرصت برای بازنشسته‌هایی است که باید از سمت‌هایشان کناره‌گیری کنند و این اتفاق در ورزش هم رخ داده و به جز روسای فدراسیون‌های والیبال و کاراته و البته برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال، سایر روسای بازنشتسه از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.

ضیایی و فرجی هم اگر تا الان در سمت‌هایشان حضور دارند تنها به این خاطر است که آنها منتظر نتیجه شکایتشان به دیوان عدالت اداری هستند تا شاید از این طریق بتوانند همچنان به فعالیت خود در فدراسیون‌های والیبال و کاراته ادامه دهند.

در فدراسیون فوتبال هم تاج توانست بر اساس ماده ۶۰ قانون خدمات کشوری همچنان ریاست فدراسیون فوتبال باقی بماند، اما همچنان برخی از مسئولان این فدراسیون که به خاطر قانون بازنشستگی باید کنار بروند بدون توجه به این موضوع به دنبال ماندن هستند، در حالی که این موضوع می‌تواند به ضرر فوتبال کشور شود. اگر هدف آنها این است که فوتبال کشور متضرر نشود باید با نگاهی ملی به این موضوع، کناره‌گیری خود را از سمت‌هایشان اعلام کنند.

در صورتی که این اتفاق رخ ندهد بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال تصمیمی برای کناره‌گیری نداشته باشند هر اتفاقی که باعث به خطر افتادن فوتبال کشور شود متوجه آنها خواهد بود، زیرا منافع شخصی این بازنشسته‌ها باعث به خطر افتادن منافع ملی می‌شود.

فوتبال ایران جام ملت‌های آسیا را در پیش رو دارد و حواشی ایجاد شده توسط برخی از مسئولان بازنشسته فدراسیون فوتبال باعث خواهد شد شک و تردید برای موفقیت فوتبال ایران در این تورنمنت بیشتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *