گفت‌وگو|

عالمی: هواداران و پیشکسوتان پشت نکونام هستند/ خطیر فقط وعده داده

0:15 - 08 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۸۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عالمی: هواداران و پیشکسوتان پشت نکونام هستند/ خطیر فقط وعده داده
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام کارش را درست انجام می‌دهد و مطمئناً هواداران و پیشکسوتان حمایتش می‌کنند.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی با استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بضاعتی که جواد نکونام در اختیار دارد و همچنین شرایط و اتفاقاتی که علیه استقلال رخ داده، بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام داد. یک مقدار استرس در تیم وجود داشت، اما خداراشکر با تغییراتی که ایجاد شد توانست به سومین پیروزی خودش دست پیدا کند و ۹ امتیازی شود. استقلال مقابل سپاهان هم بازی قابل قبولی را ارائه داد و اصلاً مسحقق باخت نبود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استقلال با کمبود بازیکن روبروست، گفت: نکونام دستش خالی است و چند بازیکنش نیز با مصدومیت مواجه هستند. باید از بازیکنان و کادرفنی استقلال تشکر کنم که با تمام این اتفاقات با جان و دل برای موفقیت تیم‌شان می‌جنگند. مربیان و بازیکنان با تمام سختی زحمت می‌کشند و با درایت و تدابیر کادرفنی مشکلات را از پیش‌رو برمی‌دارند تا حاشیه وارد تیم نشود. نکونام در چند سال گذشته تجربه کسب کرده، جام گرفته، دانش و کاریزمای مربیگری را دارد، کارش را درست انجام می‌دهد، بر همین اساس هواداران و پیشکسوتان پشت نکونام هستند و او را حمایت می‌کنند.

*مشکلاتی در باشگاه وجود دارد که کار را برای استقلال دشوار می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هنوز مشکلاتی در باشگاه وجود دارد، تاکید کرد: همچنان مشکلاتی در باشگاه وجود دارد که کار را برای استقلال دشوار می‌کند. مشکلاتی که در مباحث مدیریتی ایجاد شده و یک نمونه‌ کوچکش که جواد نکونام آنرا گفت؛ اخراج مربیان اسپانیایی از هتل بود. علی خطیر از زمانی که آمده، وعده‌های زیادی داده، اما کاری انجام نداده است. بازیکنانی که قرار بود در اختیار کادرفنی بگذارد، هنوز نیاورده است. حداقل حجت کریمی بخشی از بدهی‌ها را تسویه کرد و چند بازیکن را جذب کرد. 

کارشناس فوتبال اضافه کرد: مهرداد محمدی که مقابل استقلال خوزستان گل زد را حجت کریمی آورد. آریا برزگر را هم که گرفته بودند، بدون اجازه سرمربی به نساجی فروختند. چطور امکان دارد این اتفاقات بدون هماهنگی سرمربی انجام شود؟ به‌طور حتم ادامه این اتفاقات به استقلال لطمه و آسیب می‌زند، امیدوارم هر چه زودتر مسئولان در مورد این موضوعات تصمیمات درستی بگیرند و جلوی مشکلات بعدی را بگیرند.

*اگر تماشاچیان بودند مدیریت باشگاه تحت فشار قرار می‌گرفت

عالمی در خصوص اینکه استقلال باید از تعطیلی ۴۰ روزه مسابقات لیگ برتر به بهترین شکل استفاده کند، تصریح کرد: وقفه در رقابت‌های لیگ فرصت خوبی است تا تیم فوتبال استقلال شرایط نرمال و ایده‌آلش را به دست آورد. همچنین اولین بازی بعد از این تعطیلات با پرسپولیس خواهد بود و به طور حتم بازی دشواری است. قطعاً شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاچیان نیز مهیا می‌شود. اگر تماشاچیان در ۳ بازی قبلی در ورزشگاه بودند هم اکنون مدیریت باشگاه تحت فشار قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *