مارکیزیو: سبک بازی رونالدو در یوونتوس تغییر کرده است/ ایکاردی یکی از بهترین مهاجمان جهان است

22:33 - 13 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۰۷۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک پیشین بانوی پیر بر این باور است که سبک بازی کریستیانو رونالدو در یوونتوس تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کریستیانو رونالدو در این تابستان به حضور ۹ ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و در ازای ۱۱۲ میلیون یورو به راه‌راه پوشان تورین پیوست، بازیکنی که به اعتقاد کلودیو مارکیزیو سبک بازی‌اش در یوونتوس تغییر کرده است.

هافبک زنیت سن‌پترزبورگ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» در خصوص دیدار جمعه شب تیم‌های یوونتوس و اینتر در رقابت‌های سری A ایتالیا گفت: بازی خیلی بزرگی خواهد شد، اما در نهایت این فقط یک بازی است، چون تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است. یووه و اینتر تیم‌های قدرتمندی هستند که اهدف بزرگی در سر دارند.

وی در مورد دو ستاره دو تیم نیز اظهار داشت: انتظارات از رونالدو و ایکاردی در چنین بازی‌های بزرگی بالاست، هرچند سبک بازی آن‌ها با هم فرق می‌کند. ایکاردی ممکن است در طول ۹۰ دقیقه بازی گم باشد، اما همانطور که در بازی با بارسلونا هم دیدیم، تنها نیاز به یک لحظه برای گلزنی دارد. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است.

مارکیزیو تصریح کرد: رونالدو هم سبک بازی‌اش در یوونتوس تغییر کرده است و اغلب برای گرفتن توپ به عقب می‌آید. او در بازیسازی تیم شرکت می‌کند و همیشه در گلزنی و دادن پاس گل نقش دارد. حضور او برای یووه حیاتی است. هم کریس و هم مائورو قهرمانان بزرگی هستند، اما من در چنین بازی‌های بزرگی به جورجو کیه‌لینی اعتماد دارم. او حتی می‌تواند از دفاع جدا شود و برای یوونتوس گلزنی هم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *