رای‌های مردمی به میزان رضایت‌مندی‌ از آثار ادبی بستگی دارد

21:10 - 13 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۰۶۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دبیر اجرایی یازدهمین جایزه جلال و مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گفت: رای مردمی در بخش ویژه یازدهمین جایزه ادبی جلال به میزان رضایت‌مندی که مطالعه‌کنندکان آثار نسبت به داستان‌ها دارند بستگی دارد.

رای‌های مردمی به میزان رضایت‌مندی‌ از آثار ادبی بستگی داردمهدی قزلی دبیر اجرایی یازدهمین جایزه جلال و مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: مهلت رای مردمی بخش ویژه یازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی درباره فعالیت‌هایی که بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای معرفی 20 نامزد بخش ویژه جایزه جلال انجام داده بیان کرد: این انتخاب همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی است و افراد به نویسندگان یکه می‌شناسند رای می‌دهند. در حقیقت علاقه‌مندان به ادبیات داستانی در این بخش به نویسندگانی که می‌شناسند و آثارشان را مطالعه کرده‌اند رای خواهند داد.

مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان تاکید کرد: این رای‌گیری در حقیقت متناسب با میزان رضایت‌مندی است که مطالعه‌کنندکان آثار نسبت به داستان‌ها دارند.

وی افزود: البته ما پروفایلی برای معرفی هر یک از نویسندگان هم در نظر گرفته‌ایم که علاقه‌مندان با مراجعه به آن می‍توانند نسبت به آثار و داستان‌های منتشر شده از نویسندگان اطلاعات کسب کنند. ضمن اینکه در امر معرفی نویسندگان رسانه‌ها نیز با انتشار گزارش‌هایشان در آگاهی‌بخشی مردم نقش بسزایی داشته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *