لزوم اطلاع رسانی درست به شهروندان در زمان بارش برف و باران/در برف سال گذشته غافلگیر نشدیم

11:21 - 13 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۸۸۰
مجتبی یزدانی بر لزوم همکاری و همراهی رسانه‌ها به منظور اطلاع رسانی به مردم در زمان بارش برف و باران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مجتبی یزدانی در حاشیه «نشست دور نگاه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی در آستانه فصل زمستان» با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که از پنج ماه قبل لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها در دستور کار قرار داشت، گفت: با حساسیت ویژه سناریو‌های مختلف بارش برف و باران را طراحی کردیم و مخازن شن و ماسه و همچنین برف‌تکانی درختان به ایستگاه‌ها ابلاغ شده است و همه ادارات و سازمان‌های شهرداری در آمادگی به سر می‌برند.

وی با بیان این‌که براساس آمار‌های سازمان هواشناسی بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل چند برابر شده بود، اظهار کرد: با این حال دیدید که مشکل خاصی ایجاد نشد و این تنها ماحصل تلاش نیرو‌های خدمات شهری در مناطق ۲۲‌گانه است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این‌که نشست صبحگاهی با هدف افزایش هماهنگی در اطلاع‌رسانی در زمان بارندگی انجام شد، تاکید کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با جلب مشارکت مردم روز‌های بهتری را در زمان برف داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هماهنگی‌های کامل میان دستگاه‌های مختلف انجام شده است، عنوان کرد:، اما لازم است که رسانه‌ها موضوعات مختلف را با مردم در میان بگذارند.

یزدانی افزود: در همین راستا جلسه‌ای با حضور بخش‌های مختلف در شهرداری تهران برگزار شد که امیدواریم بتوانیم امسال برنامه‌ریزی مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته در این حوزه داشته باشیم.

معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در این جلسه بر اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری تهران در مناطق تاکید شد و امیدواریم امسال بتوانیم اقدامات موثری نسبت به سال‌های قبل انجام بدهیم که البته نیاز به همراهی و همکاری رسانه‌ها در بخش اطلاع‌رسانی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال شهرداری تهران همانند سال قبل در بحث بارش برف و باران غافلگیر خواهد شد یا خیر گفت: ما سال گذشته نیز در بحث بارش برف غافلگیر نشدیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *