کسب ۷۳۱ مدال جهانی در طول یک سال

10:45 - 13 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۸۶۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: در طول یک سال ۷۳۱ مدال جهانی کسب کرده ایم.

کسب ۷۳۱ مدال جهانی در طول یک سال

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، فاطمه مهاجرانی در آیین افتتاح باشگاه دانش پژوهان جوان بیان کرد: باشگاه دانش پژوهان جوان باید به تشکیل اندیشکده اقدام کند تا بچه‌ها در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی کار کنند.

رئیس مرکز ملی استعدادی درخشان افزود: این اندیشکده‌ها محلی برای گفتگو و فکر و بودن است. باشگاه درگذشته کارکرد گفتگوی خود را داشت و به انقال تجربه می‌پرداختند کاری که امروز انجام نمی‌شود.

مهاجرانی تاکید کرد: باید ریشه‌های عمیق داشته باشیم تا بتوانیم به پیشرفت برسیم. اندیشکده مکانی برای حل مسائل، فکر کردن، گفتگو و حل مشکلات و همچنین مکان مقدسی است دارای کارکرد اجتماعی که می‌تواند در نهاد‌های قانون ساز ورود پیدا کند.

وی  در ادامه با بیان اینکه ایران جزیره هوش و مهارت است گفت: در طول یک سال ۷۳۱ مدال جهانی کسب کرده ایم. سایت کشور ما بر جریان‌های نخبه گانی می‌چرخد. باید این چنین اندیشکده‌های در محور فعالیت‌های ما قرار کرد. 

وی همچنین با اعلام اینکه مدارس معین در مدارس مناطق محروم تشکیل شد؛ و در ادامه بیان کرد: امیدواریم زمینه گفتگو که رمز تعالی جامعه است با تشکیل این اندیشکده‌ها محقق می‌شود. با تشکیل اندیشکده می‌توانیم به حل مشکلات جامعه کمک کنیم. ریشه مدال آوری در مدرسه است که مدیون مدیران و معلمین خود برای کسب این مدال‌ها هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *