کدام استقلالی‌ها موفق به ثبت قراردادهایشان نشدند؟

10:26 - 21 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۴۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کدام استقلالی‌ها موفق به ثبت قراردادهایشان نشدند؟
تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال موفق به ثبت قراردادهایشان برای فصل جدید نشدند.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته آغاز شد و پنجشنبه به پایان رسید تعدادی از بازیکنانی که به تازگی به تیم‌های جدیدشان پیوسته‌اند موفق به حضور در مسابقات این هفته نشدند.

یکی از باشگاه‌هایی که حرف و حدیث زیادی پیرامون سقف بودجه و عدم ثبت قراردادهای بازیکنانش به گوش می‌رسد استقلال تهران است که در عین حال با مشکلات مالی زیادی هم دست و پنجه نرم می‌کند.

با وجود عقد قرارداد چند بازیکن با باشگاه استقلال، سازمان لیگ کارت بازی این نفرات را صادر نکرد تا آن‌ها نتوانند مقابل صنعت‌نفت آبادان به میدان بروند. محمدرضا خالد آبادی، آریا برزگر، منتظر محمد و تورانیان چهار بازیکنی هستند که به دلیل عبور استقلال از سقف قرارداد کارت آنها فعلاً صادر نمی‌شود. کارت مربیگری سوسما و هاشمی‌نسب نیز به همین دلیل صادر نشده است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال باید حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان از هزینه‌اش را کم کند تا بتواند مجوز حضور نفرات جدید را بگیرد و برای اینکه بتوانند از تمام بازیکنان و مربیان خود بهره ببرد، چاره‌ای جز رساندن بودجه خود به ۳۰۰ میلیارد ندارد. اکنون آبی‌ها دو راه پیش روی خود می‌بینند؛ فسخ قرارداد برخی بازیکنان یا کاهش قرارداد آنها.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *