گفت‌وگو|

همکاری قوه قضاییه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای افزایش سطح ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی

14:56 - 18 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۰۲۴
همکاری قوه قضاییه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای افزایش سطح ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی
معاون فرهنگی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان از ایجاد کارگروه‌های تخصصی با همکاری قوه قضاییه برای افزایش و ارتقای سطح خدمات کانون به آسیب‌دیدگان اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری میزان - فرهاد فلاح در گفت‌وگو با میزان در خصوص همکاری قوه‌قضاییه و کانون پرورشی کودکان و نوجوانان گفت: روزهای گذشته در معاونت فرهنگی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان  با مدیر کل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها جلسه داشتیم و در این جلسه راهکاری‌های افزایش و ارتقای سطح خدمات کانون پرورشی کودکان و نوجوانان به آسیب‌دیدگان اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در ۳ سطح کارگروه تخصصی ایجاد و زمینه ارائه خدمات فراهم شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در مرحله اول باید بتوانیم سطح دسترسی خانواده زندانیان را به از خدمات فرهنگی بالا ببریم، ادامه داد: در مرحله دوم فراگیر کردن خدمات کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در کانون‌های اصلاح تربیت را دنبال خواهیم کرد و در مرحله سوم هم قرار است این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که چه خدماتی را می‌توان به کودکانی که به همراه مادرانشان در زندان نگهداری می‌شوند ارائه داد.

معاون فرهنگی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در رابطه با مراحل اول و دوم به زودی وارد عمل می‌شویم، اظهار کرد: در این موارد جلسات تخصصی برگزار و اقدامات عملیاتی طراحی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *