بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از ۳ واحد تولیدی شهرستان مهاباد/ زمینه اشتغال ۱۰۰ زندانی در یک واحد تولیدی فراهم شد

17:13 - 16 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۷۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از ۳ واحد تولیدی شهرستان مهاباد/ زمینه اشتغال ۱۰۰ زندانی در یک واحد تولیدی فراهم شد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همراه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان قضایی از ۳ واحد تولیدی «پتروشیمی، جوجه کشی و کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان شرکت کیوان مرغ پر طلای» شهرستان مهستان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همراه با مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان قضایی امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه در پنجمین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی مهاباد از واحد «جوجه کشی و کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان شرکت کیوان مرغ پر طلای» این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید با پیگیری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت مذکور قول مساعد برای جذب و بکارگیری ۱۰۰ نفر از مددکاران زندان در واحد‌های آن را داد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید بیان کرد: یکی از برنامه‌های حضور در حوزه قضایی مهاباد بازدید از ۳ واحد تولیدی «پتروشیمی، واحد‌های جوجه کشی و کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان کیوان مرغ پر طلای مهاباد» بود که مشکلاتی داشتند.

وی ادامه داد: در این بازدید‌ها در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان شهرستان مهاباد و منطقه تصمیمات قضایی خوبی در شهرستان و در استان اتخاذ شد مبنی بر این در سالی که از سوی مقام معظم رهبری رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده بصورت ویژه در جهت کمک به واحد‌های تولیدی و کار آفرین در بخصوص درخدمت تولید کنندگان، باشیم و مجموعه این عملکرد‌ها و تصمیمات در جهت تحقق فرمان ایشان باشد.

همچنین در این بازدید توسط مدیرعامل شرکت کیوان مرغ پرطلا از رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به دلیل حمایت‌های قضایی از تولید کنندگان و همچنین احراز رتبه مدیر برتر کشوری با تقدیم تندیس یادبودی تجلیل شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *