«تهران ۲۰» با تغییرات جدید روی آنتن می‌رود/دلاوری مجری ثابت برنامه شد

15:28 - 12 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۶۷۹
برنامه تلویزیونی «تهران ۲۰» به زودی با ساختار جدید و تغییر در محتوا بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

«تهران ۲۰» با تغییرات جدید روی آنتن می‌رود/دلاوری مجری ثابت برنامه شدبه گزارش گروه فضای مجازی ، «سیدمرتضی عمادی» مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج گفت: سری جدید برنامه «تهران ۲۰» با تغییرات زیاد در ساختار و محتوا به زودی روانه آنتن می‌شود.

عمادی با اشاره به جزئیات این تغییرات در برنامه «تهران ۲۰» عنوان داشت: در سری جدید تمرکز ما بیشتر روی دغدغه‌های شهری و تعامل با ارگان‌های شهری است تا با همفکری بیشتر مشکلات و مطالبات مردمی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه سعی ما بر این است که مردم حضور بیشتری در این برنامه داشته باشند، تاکید کرد: پیگیری مطالبات مردمی تا رسیدن به نتیجه نهایی یکی از اولویت‌های مهم ما در «تهران ۲۰» است که در نظر داریم تا نماینده جمعی از مردم نیز در برنامه حضور داشته باشند.

مدیر گروه تهران و شهروندی خاطرنشان ساخت: بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان‌های استان تهران از مأموریت‌های بعدی ما در این برنامه است که با جدیت بیشتر در سری جدید آن را دنبال خواهیم کرد.

عمادی با بیان اینکه موضوع شهر هوشمند و ویژگی آن از بخش‌های مهم در برنامه «تهران ۲۰» است، اضافه کرد: تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تمرکز بر وظایف شهروندی موضوع دیگر ما در سرفصل‌های این برنامه است که در محتوای آن خواهیم دید.

وی در پایان گفت: سری جدید برنامه «تهران ۲۰» به تهیه‌کنندگی محمد علیبازی از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه با اجرای محمد دلاوری و ذاکر تیموری روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

منبع: فارس

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *