رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بخش ویژه ده سال ادبیات کشور‌های همسایه از جایزه جلال حذف نشده است

16:14 - 12 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۶۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دبیر اجرایی این جایزه یازدهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد گفت: بخش ویژه ده سال ادبیات کشور‌های همسایه از جایزه جلال آل احمد حذف نشده است بلکه صرفا به دلیل شرایط کشور تاجیکستان برگزار نمی‌شود.

بخش ویژه ده سال ادبیات کشور‌های همسایه از جایزه جلال حذف نشده استمهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و دبیر اجرایی یازدهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ ی گفت: بخش ویژه جایزه جلال که به ده اسل ادبیات کشور‌های فارسی زبان اختصاص داشت در این دوره حذف شده است.

وی با یادآوری اینکه در نهمین دوره جایزه جلال آل احمد به ده سال ادبیات کشور افغانستان پرداختیم و برای دهمین دوره که سال گذشته برگزار شد آثار کشور تاجیکستان را به عنوان بخش ویژه معرفی کردیم بیان کرد: در دهمین دوره جایزه جلال آل احمد، کار‌ها را پیش بردیم، اما دولت تاجیکستان اجازه نداد که نویسندگان و مدعوین تاجیکستانی به ایران بیایند.

دبیر اجرایی این جایزه یازدهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد اظهار کرد: بر اساس تجربه دوره گذشته امسال بخش ویژه برای ادبیات کشور‌های فارسی زبان در نظر نگرفتیم، اما امیدوار هستیم که این امر در دوره‌های بعدی جایزه جلال محقق شود و بخشی ویژه ده سال ادبیات تاجیکستان داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: بخش ویژه کشور‌های فارسی زبان از جایهز جلال حذف نشده است بلکه در حال حاضر برگزار نمی‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *