گفت‌وگو|

کشور‌های اسلامی ارتباط خود را با سوئد قطع کنند/ سفیر سوئد اخراج و کالاهای این کشور تحریم شود

12:21 - 08 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۳۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کشور‌های اسلامی ارتباط خود را با سوئد قطع کنند/ سفیر سوئد اخراج و کالاهای این کشور تحریم شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه همه کشور‌های اسلامی در برابر هتاکی سوئد به قرآن کریم باید با هم متحد شوند گفت: باید مصرف کالا‌های سوئدی تحریم و پویش‌های مردمی برای شناساندن کالا‌های این کشور ایجاد شود.

خبرگزاری میزان - علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در کشور‌های سوئد و دانمارک گفت: طبق دستورات اخلاقی دین مبین اسلام پاسخ اهانت، اهانت نیست. اما با اهانت‌کننده باید طوری برخورد کرد که مجازات شود و بابت این خطا بها پس بدهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: لازم است کشور‌های اسلامی ارتباط خود را به طور جدی با سوئد و هر کشور دیگری که اجازه می‌دهد در سایه امنیتش به مقدسات دینی و کلام الهی توهین شود قطع کنند.

وی با مضموم شمردن اسلام هراسی در کشور‌های اروپایی بیان کرد: ما باید سفیر سوئد را رسما اخراج کنیم، مماشات با این گونه کشور‌ها متناسب با سیاست عزتمندانه در دفاع از مقدسات دینی دنیای اسلام نیست.

عنابستانی با اشاره به اینکه همه کشور‌های اسلامی در برابر هتاکی سوئد به قرآن کریم باید با هم متحد شوند گفت: در داخل کشور باید مصرف کالا‌های سوئدی تحریم و پویش‌های مردمی برای شناساندن کالا‌های این کشور ایجاد شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: حاکمان سوئد بدانند صرف اینکه اعلام کنند ما از این اقدام حمایت نکردیم کافی نیست، هر شخص یا گروهی که در کشور سوئد این اقدام را انجام داده باید مجازات شود تا بعد از این کسی در حوزه کشور سوئد اجازه این جنایت را نداشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *