هنگام تمرین درد را از ناحیه کمر احساس می‌‌کنم/ رقابت‌های مسترز چین، المپیک کوچک است

8:33 - 13 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش جودوی ایران گفت: متاسفانه مصدومیت من هنوز به طور کامل برطرف نشده و هنگام تمرین درد را از ناحیه کمر احساس می‌کنم.

محمد محمدی بریمانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: متاسفانه مصدومیتم از ناحیه کمر به طور کامل برطرف نشده و با ۵۰ درصد کارایی خودم در حال تمرین کردن هستم. هر روز فیزیوتراپی می‌کنم و در تمرینات هم حاضر هستم، اما هنوز به اوج آمادگی نرسیدم.

وی افزود: حدود دو هفته تا رقابت‌های مسترز چین زمان باقی است و امیدوارم آسیب دیدگی من به طور کامل برطرف شود تا بتوانم با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر شوم، چون هنوز در هنگام تمرین درد را احساس می‌کنم.

ملی‌پوش جودو در خصوص رقابت‌های مسترز چین تصریح کرد: این رقابت‌ها یک المپیک کوچک است که ۱۶ نفر برتر دنیا در هر وزن با هم به رقابت می‌پردازند و امتیاز رنکینگ بالایی هم دارد. قول مدال نمی‌دهم، چون کار سختی در پیش است، اما تمام تلاشم را برای قرار گرفتن روی سکو انجام می‌دهم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی در رنکینگ المپیکی دارد، گفت: بعد از رقابت‌های جهانی به رده پنجم رسیده بودم، اما الان رنکینگ ۱۱ المپیک را دارم و اگر بتوانم در مسترز چین روی سکو قرار بگیرم، قطعا به جمع ۶ نفر برتر می‌رسم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *