رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به مشکلات و بررسی وضعیت مددجویان زندان دشتی را صادر کرد

11:59 - 04 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۷۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به مشکلات و بررسی وضعیت مددجویان زندان دشتی را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه، در بازدید از زندان شهرستان دشتی با حضور در جمع مددجویان این اندرزگاه‌ها و شنیدن درخواست‌ها، مسایل و مشکلات موجود دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری، مدیر کل زندان‌های استان بوشهر و مدیر کل ثبت اسناد و املاک بوشهر و مسئولان قضایی شهرستان دشتی با بازدید از قسمت‍‌های مختلف زندان این شهرستان به مناسبت ایام ماه محرم در برگزاری مراسم سوگواری سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) شرکت کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به مشکلات و بررسی وضعیت مددجویان زندان دشتی را صادر کرد

مهدی مهرانگیز در این بازدید و در جمع مددجویان با تسلیت ایام محرم به اهمیت ترویج تعالیم قرآنی و آموزش‌های فرهنگی در زندان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در خصوص اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در زندان‌های استان بوشهر صورت گرفته و باید از این فرصت بوجود آمده در جهت خودسازی استفاده کنید.

وی بازپروری و اصلاح زندانیان را یکی از سیاست‌های سازمان زندان‌ها دانست و بیان کرد: سازمان زندان‌ها در بازپروری زندانیان اقدامات و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی به کار گرفته است.

مهرانگیز همچنین بر لزوم بازدید مسئولان قضایی و قضات از زندان‌ها و کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد و گفت: در این بازدید‌ها تا جایی که امکان داشته باشد با استفاده از ارفاقات قانونی به مددجویان کمک می‌کنیم و قضات لازم است این موارد را مد نظر قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه، در این بازدید با حضور در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها شهرستان دشتی حضور به درخواست‌ها و مسایل و مشکلات موجود رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *