رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظارت بر امور فرهنگی سرویس مدارس کل کشور به سازمان دانش آموزی واگذار شد

17:26 - 12 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۵۵۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از واگذار شدن نظارت بر امور فرهنگی مربوط به سرویس‌های مدارس کل کشور و اپلیکیشن‌های مرتبط با این موضوع به سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

نظارت بر امور فرهنگی سرویس مدارس کل کشور به سازمان دانش آموزی واگذار شد

به گزارش گروه جامعه ، محمد روشنی درباره واگذاری نظارت بر امور فرهنگی سرویس مدارس کل کشور به سازمان دانش آموزی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان دانش‌آموزی با دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان به امضا رسید، وظیفه بررسی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودرو‌های حمل و نقل دانش‌آموزان و انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با این موضوع در راستای تامین امنیت جسمی، تربیتی و روحی دانش‌آموزان و آرامش خیال والدین به مدت یک سال به سازمان دانش‌آموزی کشور واگذار شد.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: بر این اساس، سازمان دانش‌آموزی ارتقای کمی و کیفی خدمات حمل و نقل به دانش‌آموزان، بررسی و نظارت بر فرآیند‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزان با مشارکت والدین، بهره‌گیری تربیتی از زمان رفت و برگشت در طول مسیر برای دانش‌آموزان، ارتقای دانش و فرهنگ ترافیک والدین و دانش‌آموزان را در دستور کار قرار خواهد داد.

روشنی ادامه داد: نحوه نظارت بر سرویس مدارس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین استفاده از اپلیکیشن‌های مرتبط در دستور کار جلسه پایان آذر مدیران سازمان دانش‌آموزی قرار دارد.

وی به تعهدات سازمان دانش‌آموزی در این باره اشاره کرد و گفت: برگزاری گردهمایی توجیهی برای واحد‌های اداری متناظر بر استان‌ها و مناطق، همکاری بر تدوین شاخص‌های ارزیابی خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان، تهیه و تولید محتوای متناسب و نرم‌افزار‌های آموزشی متناسب با سن و جنس دانش‌آموزان، به کارگیری نرم‌افزار‌های نظارتی با تایید اولیا و مربیان از جمله تعهدات سازمان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *