هت‌تریک قهرمانی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان/ زوار و صدری بهترین شدند

11:01 - 12 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان ۲۰۱۸، مردان تکواندوکار کشورمان با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز موفق شدند بر سکوی قهرمانی جهان بایستند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ در ۸ وزن و دو گروه مردان و زنان با حضور ۲۵ کشور از روز پنجشنبه- ۸ آذرماه به میزبانی "ریو دو ژانیرو" برزیل آغاز و بامداد امروز (دوشنبه - ۱۲ آذرماه) به پایان رسید.

مردان تکواندوکار کشورمان با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال برنز موفق شدند برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایند.

تیم روسیه با ۲ مدال طلا، یک نقره و سه برنز نایب قهرمان شد؛ چین با یک مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز بر سکوی سومی ایستاد و مراکش با یک طلا و یک برنز عنوان چهارمی را کسب کرد.

حمیدرضا صدری، محمد کاظمی، هادی تیران‌ولی‌پور، امیرمحمد بخشی، رامین حسین‌قلی زاده، عرفان ناظمی، عرفان حیدری و محمدرضا اینانلو ترکیب تیم کشورمان را تشکیل داده بودند که صدری، کاظمی و بخشی بر سکوی قهرمانی ایستادند و هادی تیران، ولی پور نیز مدال برنز را کسب کرد.

همچنین محمدرضا زوار عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و حمیدرضا صدری نیز عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *