رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: رزمایش اقتدار هوایی ارتش نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است

22:10 - 01 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۲۴۸
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: رزمایش اقتدار هوایی ارتش نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم آغاز یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی برگزاری موفقیت آمیز این مانور را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست.

خبرگزاری میزان_ یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی ارتش با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و‌ سرآمدان نظامی کشور در اصفهان آغاز شد.

حجت الاسلام‌ و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم آغاز یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی برگزاری موفقیت آمیز این مانور که حکایت از آمادگی بالای خلبانان جان برکف نیروی هوایی کشور داشت را به سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش تبریک گفت و آن را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست.

در این رزمایش، نیروی انسانی جوان و خلاق که تمامی تخصص‌های خود را در داخل کشور و زیر نظر اساتید داخلی فراگرفته‌اند، با بهره‌گیری از ۹۲ فروند از انواع جنگنده‌های شکاری رهگیر، بمب‌افکن و هواپیماهای بدون سرنشین به اجرای انواع عملیات شناسایی و عکس‌برداری، انهدام اهداف هوایی و زمینی، عملیات روانی، جنگ الکترونیک و پدافند غیرعامل و آزمایش سامانه‌های تولیدشده جدید و ادوات مدرن پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *