فروش بلیت پروازهای اربعین از چهارم شهریور آغاز می‌شود

17:49 - 30 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۷۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فروش بلیت پروازهای اربعین از چهارم شهریور آغاز می‌شود
فروش بلیت پرواز‌های اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره پرواز‌های اربعین، گفت: حدود یکماه قبل ستاد اربعین تشکیل جلسه داد و موضوعات مربوط به پرواز‌های اربعین و پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه مطرح شد. 

 مدیرکل روابط عمومی هما، اظهار کرد: پیش‌بینی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این است که در ایام اربعین امسال حدود ۵۰ هزار صندلی پروازی توسط هما عرضه شود.

وی با بیان این‌که فروش بلیت این پرواز‌ها از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت، بیان کرد: امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی ایران‌ایر با هدف جلوگیری از تشکیل صف، نارضایتی مردم و ... صورت می‌گیرد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در عین‌حال با بیان اینکه یک باجه حضوری هم برای رفع اشکالات احتمالی پرواز‌های اربعین دائر خواهد شد، اضافه کرد: هیئت‌ها در ایام اربعین امسال سهم ۳۰ درصدی از پرواز‌ها دارند و می‌توانند با ارسال درخواست کتبی به مدیریت ایران‌ایر یا روابط عمومی از این سهمیه استفاده کنند.

قربانعلی در بخشی دیگر درباره نرخ پرواز‌های اربعین نیز عنوان کرد: تاکنون وزارت راه و ستاد اربعین در رابطه با قیمت بلیت پرواز‌ها اظهارنظری نکرده‌اند. نکته مهم در رابطه با موضوع مذکور این است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال کسب سود از پرواز‌های اربعین نیست.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *