قوه قضائیه در مبارزه با فساد عملگرایی دارد

9:45 - 18 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۴۲۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
قوه قضائیه در مبارزه با فساد عملگرایی دارد
یک وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به بازداشت یکی از دادستان‌ها گفت: زمانی‌که قوه قضاییه در راه مقابله با فساد با قاضی خود نیز قاطع برخورد می‌کند، به طریق اولی در برخورد با مفسدان نیز جدیت لازم را دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش فارس، صبح شنبه خبر بازداشت دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران منتشر شد. مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در رابطه با بازداشت این دادستان، اعلام کرد: در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با تخلف درون دستگاهی به پرونده این فرد ورود و وی را بازداشت کرده است برای دادستان مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

منصور مظفری، وکیل پایه یک دادگستری گفت: این اقدام نشان داد که قوه قضائیه در مبارزه با فساد مصلحت‌اندیشی ندارد. ریاست قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی وعده داد که با فساد به صورت برنامه‌ریزی شده، عالمانه و آگاهانه مبارزه خواهد کرد.

وی افزود: با اقدام عملی دستگاه قضا در برخورد با فساد درون‌دستگاهی و اعلام آن، مشخص شد عملگرایی در قوه قضائیه یک هدف است و شعار نیست. قوه قضائیه با این اقدام به مفسدان در جامعه پیام مهمی داد، وقتی قوه قضائیه در راه مقابله با فساد با قاضی خود نیز قاطع برخورد می‌کند به طریق اولی در برخورد با مفسدان نیز جدیت لازم را دارد. عملکرد قوه قضائیه نشان داده است که در راه مبارزه با فساد تبعیضی قائل نیست.

پایان پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *