رئیس کل دادگستری هرمزگان: خانواده به گفتمان محوری در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه تبدیل شده است

18:22 - 16 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۱۵۰
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری هرمزگان: خانواده به گفتمان محوری در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه تبدیل شده است
همزمان با دهه ولایت و امامت جشن خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

خبرگزاری میزان - همزمان با دهه ولایت و امامت و به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم، جشن هزار نفری خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این مراسم ضمن تشکر از حمایت‌های ریاست قوه قضاییه برای برگزاری این جشن، گفت: با توجه به تأکیدات رئیس محترم قوه قضاییه، موضوع خانواده به گفتمان محوری در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی در کنار همسران، پدران، مادران و فرزندان خود در راستای اجرای عدالت و احقاق حق گام بر می‌دارند، اظهار کرد: این همایش به احترام و تکریم این خانواده‌های گرانقدر تدارک دیده شده است. 

قهرمانی، تصریح کرد: پیام این همایش که برای تجلیل از خانواده همکاران در دستگاه قضایی استان تدارک دیده شده است، توجه به اهمیت نهاد مقدس و مهم خانواده است و نقش مهم و مؤثری که خانواده همکاران در پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های خرد و کلان دستگاه قضایی ایفا می‌کنند. 

وی بیان کرد: رضایت مردم و کارکنان از اولویت‌های کار در دستگاه قضاست که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان، عنوات کرد: کار قضات و کارکنان دستگاه قضایی بسیار سخت و حساس است و به همین دلیل همراهی خانواده کارکنان هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در جریان این مراسم از خانواده کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان قدردانی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *