بازار نفت همچنان در دست انداز قیمت/نفت برنت افزایش یافت+نمودار

14:36 - 11 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۲۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
بررسی قیمت نفت طی هفته گذشته میلادی نشان دهنده افت و خیز قیمت در بازه‌های مختلف بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ،  بررسی قیمت نفت خام طی هفته گذشته میلادی در بازار‌های جهانی حاکی از نوسان قیمت بوده است.

هر بشکه نفت خام (WTI) در ابتدای هفته به ارزش ۵۱.۵۵ دلار ارزش گذاری شد، در دومین روز با افزایش چند سنتی به رقم ۵۱.۷۵ دلار رسید که این بیشترین رقم ثبت شده طی مدت مذکور است.

پس از آن قیمت نفت روند نزولی داشت و در هفتمین روز از آذر ماه به قیمت ۵۰.۳۸ دلار فروخته شد، سپس با افزایش ۱ دلاری در هشتمین روز به ارزش ۵۱.۳۸ دلار رسید.

هر بشکه نفت خام در دو روز پایانی هفته در رنج قیمتی ۵۰ دلار معامله شد به گونه‌ای که در نهمین روز از آذر به ارزش ۵۰.۴۹ دلار و در آخرین روز ۵۰.۷ دلار  ارزش گذاری شد.

اختلاف قیمت هفته گذشته هر بشکه نفت خام حاکی از کاهش ۰.۸۵ دلاری بوده است.

 

نمودار قیمت نفت

 
هر بشکه نفت برنت در ابتدا هفته گذشته میلادی به قیمت ۵۹.۰۴ دلار ارزش گذاری شد، در دومین روز از هفته با جهش چشمگیر قیمت به رقم ۶۰.۶۸ دلار رسید که این بیشترین رقم ثبت شده طی هفته مذکور است.

پس از آن قیمت نفت برنت روند نزولی در پیش گرفت و به ارزش ۵۹.۱۳ دلار رسید، پس از آن مجددا قیمت‌ها افزایش یافت و به ارزش ۵۹.۸۱ دلار رسید.

هر بشکه نفت برنت در نهمین روز از آذر ماه به رقم ۵۸.۹۱ دلار معامله شد و در نهایت در آخرین روز مورد معامله با افزایش چند سنتی در رقم ۵۹.۱۹ دلاری هفته را به پایان رساند.

اختلاف قیمت هفته گذشته نفت برنت از افزایش ۰.۱۵ دلاری به ازای هر بشکه نفت خبر می‌دهد.

 

نمودار قیمت نفت

 
هر بشکه نفت کوره در ابتدای هفته گذشته میلادی به ارزش ۱.۸۷۰۲ دلار قیمت گذاری شد، در دو روز پس از آن روند صعودی به خود گرفت و ارقام ۱.۸۸۷۱ و ۱.۸۹۱۴ دلار را تجربه کرد که ۱.۸۹۱۴ بیشترین رقم ثبت شده طی هفته گذشته میلادی است.

پس از آن قیمت نفت کوره روند نزولی به خود گرفت، در هفتمین روز از آذر ماه به رقم ۱.۸۳۹۳ دلار رسید، روز پس از آن در قیمت ۱.۸۳۸۵ دلار معامله شد و در نهمین روز از آذر ماه به قیمت ۱.۸۱۸۴ دلار خرید و فروش شد که کمترین رقم ثبت شده طی هفته گذشته است.

در نهایت هر بشکه نفت کوره در آخرین روز مورد معامله به ارزش ۱.۸۲۵۴ دلار مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت ثبت شده طی هفته گذشته میلادی از کاهش ۰.۰۴۴۸ دلاری خبر می‌دهد.

 

نمودار قیمت نفت

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *