رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نفرات برتر المپیاد استعدادها برتر ووشو شانس حضور در ترکیب تیم نوجوانان را دارند/ نگرانی خاصی برای جذب مربی چینی ساندای بانوان نداریم

8:37 - 11 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۲۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون ووشو گفت: مذاکراتی برای جذب یک مربی چینی در بخش ساندای بانوان انجام دادیم و نامه نگاری‌ها هم صورت گرفته و باتوجه به زمانی که در اختیار داریم، نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.

مهدی علی‌‎نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ووشو اظهار داشت: هر سال مسابقات سنی رده‌های پایه در ووشو برگزار می‌شود و این چنین رقابت‌ها برای ما موضوع جدیدی نیست، اما تفاوت المپیاد کشوری با رقابت‌هایی که خود فدراسیون‌ها برگزار می‌کنند در این است که رده بندی استان‌ها از سوی وزارت ورزش اعلام می‌شود و این امر باعث می‌شود اداره کل ورزش استان‌ها از تیم‌های خود حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به سطح فنی قابل قبول این رقابت‌ها تصریح کرد: رقابت‌های بخش پسران را از نزدیک تماشا کردم و از سطح فنی آن رضایت داشتم. در بخش بانوان هم طبق گزارشاتی که دریافت کردیم، شرایط خوب بوده و فکر می‌کنم از دل این رقابت‌ها چند چهره خوب به ووشوی کشور معرفی شود.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات برتر این المپیاد کسی به رقابت‌های قهرمانی آسیایی نوجوانان اعزام می‌شود، گفت: مدال آوران ساندا و نفرات اول و دوم تالو به اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی سال آینده دعوت می‌شوند و اگر مقابل رقیبان خود به پیروزی برسند، در ترکیب تیم نوجوانان ایران قرار می‌گیرند.

علی‌نژاد در خصوص وضعیت مربیان چینی ووشوی ایران خاطرنشان کرد: چندی قبل مذاکراتی برای جذب یک مربی چینی در بخش ساندای بانوان انجام دادیم و نامه نگاری‌ها هم صورت گرفته و باتوجه به زمانی که در اختیار داریم، نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *