رئیس کل دادگستری یزد: ملاک ارزیابی عملکرد کارکنان دستگاه قضایی رضایتمندی مردم است

13:02 - 05 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۰۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری یزد: ملاک ارزیابی عملکرد کارکنان دستگاه قضایی رضایتمندی مردم است
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: خدمت در دستگاه قضایی، توفیقی الهی برای خدمت به مردم است که با میزان رضایتمندی مراجعان ارزیابی می‌شود.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری درهمایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه و نشست صمیمی مسئولان ارشد دادگستری با کارکنان اداری و قضایی استان یزد، افزود: این هفته، فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاش‌های کارکنان اداری و قضایی است که یکسال را با همت و تلاش مضاعف در مسیر گسترش عدل و عدالت گام برداشتند.

وی تصریح کرد: امید مردم به عنوان یک نهاد حاکمیتی به دستگاه قضایی به عنوان ملجأ و پناهگاه است بنابراین با امید برای پیگیری حقوق خود و تحقق عدالت به این دستگاه مراجعه می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، همچنین با اشاره به لزوم تأمین نیاز‌ها و رفع مشکلات کارکنان، افزود: کارکنان این مجموعه هدف خود را خدمت به مردم قرار داده و با وجود مشکلات معیشتی و سختی و محدودیت‌های شغلی که با آن درگیرند با انگیزه و همت به انجام رسالت خویش مشغول هستند.

در این جلسه نمایندگانی از جمع قضات و کارکنان اداری به بیان برخی از مسائل و دغدغه‌های حوزه کاری خویش پرداختند و در پایان ضمن پاسخگویی به سئوالات، از ۴۰ نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری تقدیر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *