دستگاه‌های اجرایی لرستان برنامه ثابتی برای حمایت از تولیدکننده‌ها ندارند

11:23 - 10 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۸۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی لرستان برنامه ثابتی برای حمایت از تولیدکننده‌ها ندارند، گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا واحد‌های تولیدی بتوانند به کار خود ادامه دهند.

ضرورت بازدید و حمایت از واحدهای تولیدی/دادگستری استان کارنامه قابل قبولی در این زمینه داردبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان لرستان که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزارشد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی لرستان برنامه ثابتی برای حمایت از تولیدکننده‌ها ندارند، گفت: انتظار داریم دولت در این شرایط اقتصادی به تولید کننده و سرمایه گذار فرصت تنفس بدهد تا بتوانند در این فضای سخت کار را به خوبی انجام دهند و با توجه به افزایش نرخ ارز می‌بایست دامنه صادرات را گسترده کرده و از صنعت گردشگری به نحو مطلوب بهره ببرد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان اشاره به بازدید از واحد‌های تولیدی استان لرستان گفت: اعتقاد داریم همه دستگاه‌ها باید در این شرایط بحرانی کمک کنند تا واحد‌های تولیدی بتوانند به کار خود ادامه دهند که خوشبختانه دادگستری استان با همکاری‌هایی بین دستگاهی که داشته از کارنامه قابل قبولی برخوردار است.

وی تاکید کرد: در این شرایط باید برنامه ریزی به منظور از بین بردن فقر و توجه بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر در اولویت کاری همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

این مقام قضایی با اشاره به بازدید از واحد‌های تولیدی استان لرستان افزود: اعتقاد داریم همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا واحد‌های تولیدی بتوانند به کار خود ادامه دهند.

این مقام ارشد قضایی لرستان خاطرنشان کرد: افزایش نرخ ارز در زندگی روزمره شهروندان تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را در وضعیت دشواری قرار می‌دهد و رنج بیشتری به خانواده‌های کم درآمد تحمیل می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *