رئیس کل دادگستری استان فارس مشکلات قضایی ۵۳ نمازگزار مصلی نمازجمعه شهرک گلستان را بررسی کرد

14:16 - 26 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۱۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان فارس مشکلات قضایی ۵۳ نمازگزار مصلی نمازجمعه شهرک گلستان را بررسی کرد
رئیس کل دادگستری استان فارس در مصلای نماز جمعه شهرک گلستان شیراز در دیداری بی واسطه مشکلات قضایی ۵۳ نمازگزار را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان فارس در ادامه دیدار‌های چهره به چهره پیش از ظهر امروز در نماز جمعه شهرک گلستان، شیراز، با مشکلات حقوقی و قضایی ۵۳ نفر از مراجعان و نمازگزاران را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه حذف تشریفات در دیدار‌های مردمی می‌تواند زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی قوه قضاییه را فراهم‌کند، افزود: افزایش رضایتمندی عمومی و سرمایه اجتماعی دستگاه قضا از جمله برنامه‌های سند تحول قضایی است که در استان فارس با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حضور در جمع مردم بخصوص در اماکن مذهبی از جمله «مصلی‌های نماز جمعه، مساجد و حسینیه‌ها» موجب دسترسی به دور از هر گونه واسطۀ مؤمنین به مسئولان و خدمتگزاران خود در دستگاه قضایی می‌شود، اضافه کرد: این گونه حضور در محلات و مناطق مختلف موجب آشنایی مسئولان با مشکلات مردم می‌شود که این دسته از اطلاعات می‌تواند زمینه برنامه ریزی امنیتی و پیشگیری از وقوع جرم را فراهم کند.

رئیس کل دادگستری اسنان فارس همچنین از تأسیس مجتمع قضایی در منطقه شمال غرب شیراز خبر داد و تاکید کرد: با افتتاح این مجتمع قضایی دسترسی مردم منطقه به خدمات قضایی بهتراز گذشته فراهم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز با حضور در جمع مردم شهرک گلستان شیراز ضمن گفت‌وگو با معتمدان به بررسی مشکلات امنیتی پرداخت و با تأکید بر تقویت نیرو‌های انتظامی خواستار برنامه ریزی مشترک مسئولان اجرایی، انتظامی و قضایی در جهت تدوین برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *