رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقبال بسیار خوبی از المپیاد استعداد‌های برتر جودو شد/ تلاش می‌کنم ثبت نام کاندیدا‌ها از اواخر ماه جاری آغاز شود

8:28 - 10 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۷۶۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرپرست فدراسیون جودو گفت: در تلاش هستیم تا با رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش انجام دادیم، ثبت نام کاندیدا‌ها را از اواخر ماه جاری آغاز کنیم.

محمدرضا عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص المپیاد استعداد‌های برتر جودوی ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه نخستین دوره این المپیاد در جودو برگزار شد، استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها به عمل آمد و در دو بخش پسران و دختران شاهد رقابت‌های جذابی بودیم که ما را به آینده این رشته امیدوار کرد.

وی افزود: رشته جودو به علت شباهتی که به کشتی دارد، برای مردم تا حد زیادی شناخته شده است و حضور ورزشکاران کمتر از ۱۵ سال به خصوص در بخش دختران نشان از علاقه مردم به این رشته دارد. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به بهترین نحو با ورزشکاران نونهال برخورد کنیم تا علاقه آنها را به جودو حفظ کرده و آن را افزایش دهیم.

سرپرست فدراسیون جودو ادامه داد: این نفرات می‌توانند آینده جودو باشند و توجه به تیم‌های پایه از نکات حائز اهمیت جودو است. اردوی تیم نوجوانان کشورمان از امروز (شنبه) آغاز می‌شود و سعی کردیم بهترین امکانات را از نظر خوابگاه و تغذیه در اختیار ملی‌پوشان قرار دهیم تا با انگیزه هر چه بهتر در تمرینات حاضر شوند.

عمادی در خصوص تاریخ برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: کار‌های فدراسیون جودو طبق برنامه پیش می‌رود و در تلاش هستیم تا با رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش انجام دادیم، ثبت نام کاندیدا‌ها را از اواخر ماه جاری آغاز کنیم تا انتخابات هرچه زودتر برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *