رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقبال از داستان های جادوگری در کتاب های کودک ونوجوان

14:00 - 09 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۶۸۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
یکی از مهم‌ترین ابزار نویسنده برای جذب مخاطب تخیل اوست و این امر در مجموعه «نبرد هیولاها» به قدری بر نوجوانان تاثیرگذار بوده که چاپ آن را در مدت کوتاهی چندباره کرده است.

استقبال از داستان های جادوگری در کتاب های کودک ونوجوانبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، «نبرد هیولاها» عنوان مجموعه‌ای است که توسط گروهی از نویسندگان آمریکایی به نگارش درآمده است و توانسته با استقبال خوبی از سوی گروه سنی نوجوان که مخاطبان اصلی این کتاب هستند، روبه‌رو شود.

بر اساس سخنان مسئول روابط عمومی انتشارات قدیانی که ناشر برگزیده کتاب‌های کودک و نوجوان است، شش گانه دوم این مجموعه با عنوان «زره تاریک» نوشته آدام بلید با ترجمه محمد قصاع توانسته برای چهارمین بار تجدید شود.

اگر بخواهید آشنایی بیشتری با این مجموعه پیدا کنید بهتر است بدانید که داستان‌های مجموعه «نبرد هیولاها» با عنوان Beast Quest به بازار آمده است. این مجموعه که شامل داستان‌های خارجی ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۱۱ سال است، با مطرح کردن داستان‌های متنوع درباره جادوگری به یکی از کتاب‌های جالب و جدید برای نوجوانان تبدیل شده است.

اتفاقات این قصه در مکانی به نام «آوانتیا» روی می‌دهد که جادوگر خوش نیتی به نام «آدورو» و شش هیولا یعنی ارباب دریا، پیکانی در هوا، کوه رونده، جنگجوی شمالی، ارباب خاک و ملکه‌ی حشره‌ها مامور حفاظت از این سرزمین، در آن زندگی می‌کنند.
پس از مدتی بر اثر جادوی مالول (جادوگر تاریکی) این ماموران شروع به نابودی سرزمین‌شان می‌کنند. در این میان پسری ۱۲ ساله به نام «تام» همراهی «اِلنا»، با هیولا‌ها می‌جنگند تا سرزمین را نجات دهند. این بار بانوی هیولا‌ها در سرزمین گیلدور گرفتار طلسم و جادو شده و هیولا‌های خشمگین او کشور را نابود می‌کنند. تام قول می‌دهد که طلسم را بشکند، اما زمانی که کراب مرگ آور ناگهان به قایقش حمله می‌کند، به نظر می‌رسد که نبرد و مأموریت تام در همان ابتدا به پایان می‌رسد.

شش‌گانه دوم این مجموعه از جلد ۷ تا ۱۲ با عناوین «زفا اختاپوس غول پیکر»، «کلاو میمون غول‌پیکر»، «سولترا افسونگر سنگ»، «وایپرو مرد ماری»، «آراچنید شاه عنکبوت‌ها»، «تریلاین شیر سه سر» در نوبت چاپ چهارم قرار گرفته است و هر کدام با قیمت هفت هزار تومان به بازار آمده است.

همچنین لازم به یادآوری است که تاکنون انتشارات قدیانی، ۴۲ جلد از مجموعه ۵۴ جلدی «نبرد هیولاها» را به چاپ رسانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *