رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«عوارض جانبی» را به کتابخوانان پیشنهاد می‌دهم

16:00 - 09 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۶۶۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که این روز‌ها مشغول خواندن کتاب‌های وودی آلن است «عوارض جانبی» را برای مطالعه به کتابخوان‌ها پیشنهاد می‌کند.

 «عوارض جانبی» را به کتابخوانان پیشنهاد می‌دهمعزت الله مهر آوران هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ؛ گفت که این روز‌ها مشغول خواندن کتاب‌های وودی آلن است  و «عوارض جانبی» را برای مطالعه به کتابخوان‌ها پیشنهاد می‌کند.

کتاب «عوارض جانبی» مجموعه‌ای از داستان‌ها و نوشته‌های طنز وودی آلن با عنوان «عوارض جانبی» داستان‌های «به یاد نیدل من»، «محکوم»، «دریغ از سرنوشت»، «خطر بشقاب پرنده‌ها»، «توجیه بنده»، «فصل کاگلماس»، «سخنرانی من برای فارغ‌التحصیلان» و «رژیم» آمده است.

این کتاب که برگردان کتاب «side effect» است شامل داستان‌های کوتاهی می‌شود که بیشتر اجتماعی هستند و با زبان طنز روابط خانوادگی و سرنوشت انسان را بیان می‌کند و به شکل غیر مستقیم به عقاید فلسفی وودی آلن هم اشاره دارد، روابط خانوادگی و سرنوشت انسان را دست‌مایه طنز قرار داده است و با مواجه کردن مخاطب با کشمکش واقعی زندگی، او را با پرسش‌های متعدد رها می‌کند، به طوریکه مخاطب برای یافتن پاسخی برای سوالاتش تا ماه‌ها درگیر خواهد بود.

به گفته مهرآوران، همین درگیری ذهنی مخاطب با موضوع اجتماعی نقطه اشتراک و کاربرد اصلی تئاتر است که می‌تواند ایده‌های خوبی برای اجرا به دنبال داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *