رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در ایستگاه‌های منتخب مترو

14:25 - 05 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۶۵۶
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته وحدت در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در ایستگاه‌های منتخب مترو

به گزارش  گروه جامعه به مناسبت هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به منظور ایجاد فضای با نشاط و معنوی در مترو، ایستگاه تجریش با جشن پیامبر مهربانی و ایستگاه امام خمینی (ره) با جشن مهربان مثل محمد (ص) میزبان مسافران شهر زیرزمینی شد.

این جشن‌ها با هدف گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگو‌های دینی به ویژه حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام برگزارشد.

جشن پیامبر مهربانی با اجرای برنامه‌هایی شامل موسیقی سنتی، مسابقه ویژه مسافران، تواشیح و برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر پذیرای مسافران در ایستگاه تجریش بود و در شب سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) درایستگاه امام خمینی (ره) ویژه برنامه مهربان مثل محمد (ص) نیز باهمکاری و مشارکت موسسه مردم نهاد منتظران منجی با برنامه‌های متنوعی همچون تواشیح وهمخوانی گروه دانش آموزی میثاق از استان سمنان، شعرخوانی سیامک رجاور، شاعر و مدیحه سرای اهل بیت (ع) و مسابقه ویژه مسافران میزبان شهروندان و مسافران مترو بود.

همچنین از اثر هنری دیوارنگاره گل وحدت که با مشارکت عمومی مردم و هنرمندان شیعه و اهل تسنن امروز دوشنبه ۵ آذر ماه ۹۷ در ایستگاه محمدیه رونمایی شد.

گفتنی است ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی متروی تهران، بسترمناسبی برای مشارکت و همکاری سازمان‌های فرهنگی و هنری با مترو است و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در همین راستا با تشکیل کارگروه ویژه‌ای تحت عنوان "ره آورد فرهنگی " ضمن برقراری ارتباط موثر و دوسویه با تشکل‌های مردم نهاد و سازمان‌های فرهنگی از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی این سازمان‌ها برای ارایه خدمات مناسب به مسافران استفاده می‌کند. به همین منظور از همه سازمان‌ها و تشکل‌های فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *