عدم خودباوری بازیکنان باعث شد نتیجه مدنظر را کسب نکنیم/ از صحبت‌های کرمی تعجب می‌کنم

8:39 - 06 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۵۳۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی تکواندو گفت: کرمی یکی از قهرمانان بزرگ و خوش اخلاق تکواندو بوده اما نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی را در خصوص اعزام ابوالفضل یعقوبی انجام داده است.

علی‌محمد بسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در فینال گرندپری اظهار داشت: برای حضور در این رقابت‌ها یک ماه اردو داشتیم که حدود دو هفته نفراتی مانند هادی‌پور و مردانی را در اختیار نداشتیم، اما با تمام این تفاسیر بچه‌ها از نظر فنی و بدنی در فینال گرندپری مشکلی نداشتند و عدم خودباوری باعث شد نتیجه مدنظر را کسب نکنیم

وی افزود: متاسفانه هادی‌پور برای چندمین بار است که مقابل جونگ جانگ کره‌ای شکست می‌خورد و با اینکه بار‌ها نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم، اما آرمین هنوز مقابل او ضعف دارد. عاشورزاده هم بازی را از حریف ایتالیایی جلو بود، اما در ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کرد.

مربی تیم ملی تکواندو ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول سجاد مردانی تصریح کرد: سجاد رفته رفته به روز‌های اوج خود برگشته و عملکرد او طوری بود که کادر فنی را به داشتن یک مهره قابل اتکا در سنگین وزن امیدوار کرد. البته مردانی می‌توانست فینالیست شود، اما مدال برنز فینال گرند پری هم بسیار ارزشمند است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تکواندوکاران ایران در ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار می‌کنند، گفت: بچه‌ها در ثانیه‌های آخر از نظر بدنی کم نمی‌آورند و اتفاقا بیشتر از اوایل بازی پا می‌زنند، اما مشکل این است که تمرکزشان را از دست می‌دهند و بی‌هدف حمله می‌کنند. روی این موضوع مدت‌ها کار کردیم و امیدوارم این مشکل برای رقابت‌های جهانی برطرف شود.

بسحاق در واکنش به صحبت‌های یوسف کرمی در خصوص اعزام یعقوبی به رقابت‌های گرندپری اظهار داشت: کرمی یکی از قهرمانان بزرگ و خوش اخلاق تکواندو بوده اما نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی را انجام داده است. وقتی یعقوبی در رنکینگ جایگاه خوبی دارد باید به رقابت‌های گرندپری اعزام شود، اما مطمئن باشید پس از رقابت‌های جهانی انگلیس بهترین نفرات را به مسابقات بین المللی اعزام می‌کنیم تا برای المپیک ۲۰۲۰ آماده شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *