صعود تکواندوکاران ایرانی به نیمه نهایی قهرمانی تیمی جهان

16:25 - 03 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۱۹۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تکواندوکاران کشورمان در مبارزه پایانی مرحله مقدماتی با هوگوپوشان ازبک مبارزه کردند که با برتری برابر این تیم سومین پیروزی متوالی خود را رقم زدند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال ۲۰۱۸ با حضور ۸ تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی امروز (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه خود با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شده بود که در آخرین پیکار برابر تکواندوکاران ازبکستان قرار گرفت و موفق شد نتیجه را ۵۴ بر ۳۷ به نفع خود رقم بزند.

نمایندگان کشورمان در اولین مسابقه خود به مصاف تیم آذربایجان رفتند و موفق شدند با نتیجه ۶۶ بر ۵۸ این مبارزات را به پایان برساند. در دومین دیدار نیز رو در روی تیم چین قرار گرفت و با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ موفق شد با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شود.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند که با کسب دو پیروزی در ادامه به مصاف ازبکستان می‌روند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

رقابت‌های نیمه نهایی و فینال فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *