رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مولایی پس از قرعه‌کشی در هلند روحیه خود را از دست داد/ در رقابت‌های مسترز چین قرعه راحت وجود ندارد

8:33 - 05 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۱۶۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی جودو گفت: سعید مولایی پس از قرعه کشی رقابت‌های گرنداسلم هلند به دلیل شرایطی که در جدول وجود داشت، روحیه خود را از دست داد.

محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شکست سعید مولایی در رقابت‌های گرنداسلم هلند اظهار داشت: سعید یک آسیب‌دیدگی کهنه از ناحیه مچ پا داشت که با فیزیوتراپی به این رقابت‌ها رسید، اما پس از قرعه کشی به دلیل شرایطی که در جدول وجود داشت و باید در دور دوم شکست می‌خورد، روحیه خود را از دست داد و انگیزه کافی برای تقابل با جودوکار کشور بلغارستان را نداشت و شکست خورد.

وی در خصوص رقابت‌های مسترز چین تصریح کرد: ۱۶ نفر برتر رنکینگ جهانی در تمام اوزان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و محمد بریمانلو و سعید مولایی دو نماینده ما در این پیکار‌ها هستند. متاسفانه بریمانلو هفته گذشته در تمرینات از ناحیه کمر آسیب دید و هنوز وضعیتش برای حضور دراین مسابقات مشخص نیست. قرار است او نزد پزشک برود تا ببینیم تا ۲۴ آذرماه آماده می‌شود یا خیر.

سرمربی تیم ملی جودوی ایران ادامه داد: در این مسابقات هیچ شانس و قرعه خوبی وجود ندارد، چون بهترین‌های جهان مقابل هم قرار می‌گیرند و به مین دلیل کسب مدال در این رویداد بسیار دشوار است. رقابت‌های چین آخرین مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی جودو در سال ۲۰۱۸ میلادی است و تمام کشور‌ها برای کسب بهترین نتیجه می‌آیند.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: اوایل دی ماه مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان را داریم که امیدوارم از دل این مسابقات چند چهره جدید گزینش کنیم تا تمرینات تیم ملی را با ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها ادامه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *