رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چرا باید یعقوبی به گرندپری‌ها اعزام شود؟/ هیچکس نمی‌داند شورای فنی تکواندو چه شد

9:39 - 04 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پیشکسوت تکواندو گفت: ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار خوبی است، اما در وزنی که دو نفر بهتر از او داریم چرا باید یعقوبی به تمام گرندپری‌ها اعزام شود؟

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص نتایج تیم ملی تکواندو در فینال گرندپری اظهار داشت: به نظر من مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی سابق تیم ملی خیلی بهتر می‌تواند در این خصوص اظهار نظر کند، اما من به عنوان کارشناس چند موضوع برایم عجیب است. مثلا وقتی ما در وزن ۶۸ کیلوگرم میرهاشم حسینی و امیر محمد بخشی را داریم چرا باید ابوالفضل یعقوبی را اعزام کنیم؟

وی افزود: یعقوبی تکواندوکار بسیار خوب و توانایی است، اما همه می‌دانند که در این وزن اولویت سوم خواهد بود و با توجه به حضور دو هوگوپوش قدرتمند دیگر در این وزن، کادر فنی باید در خصوص اعزام ابوالفضل به رقابت‌های گرندپری بیشتر فکر می‌کرد.

پیشکسوت تکواندو ادامه داد: امیدوارم ملی‌پوشان تکواندو از نقد شدن ناراحت نشوند، چون انتقاد سازنده به پیشرفت تکواندو کمک می‌کند. باید قبول کرد برخی ملی‌پوشان ما از دوران اوج فاصله دارند و کادر فنی باید بیشتر روی آنها کار کند. همچنین باید روی اعزام‌ها هم وسواس بیشتری به خرج دهیم تا در این شرایط اقتصادی هزینه اضافی روی دست فدراسیون نگذاریم.

کرمی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی جهان چند ماه دیگر برگزار می‌شود و اگر در ۶۸ کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی به عنوان نماینده ایران اعزام شد، من بابت تمام صحبت‌هایم عذرخواهی می‌کنم، اما همه می‌دانند که شانس میرهاشم حسینی و بخشی خیلی بیشتر خواهد بود.

وی در واکنش به این سوال که تکلیف شورای فنی تکواندو چه شد، تصریح کرد: در زمان مربیگری مهدی بی‌باک این جلسات برگزار می‌شد، اما الان ماه‌ها است که خبری از نشست نیست و هیچکس نمی‌داند داستان این شورا چه شد. وقتی چند پیشکسوت تکواندو فکرهایشان را روی هم بگذارند و در خصوص اعزام‌ها و نفرات بحث کنند، قطعا نتیجه بهتری کسب خواهد شد و امیدوارم باز هم شاهد برگزاری جلسات فنی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *