رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
تحولات فلسطین|

اجرای ۸۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری

9:25 - 06 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۴۱۴
اجرای ۸۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری
عملیات‌های مقاومتی در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری تشدید شده و ۸۴ اقدام مقاومتی در این مدت به ثبت رسید.

خبرگزاری میزان - عملیات‌ مقاومتی در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری تشدید شده و ۸۴ اقدام مقاومتی به ثبت رسیده که به زخمی شدن شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی منجرشد.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، در این مدت ۱۰ تیراندازی، هفت درگیری با شهرک‌نشینان، انهدام چهار خودرو، درگیری در ۳۱ نقطه و ۲۷ تظاهرات ثبت شده است.

در قدس اشغالی، درگیری‌ها در اردوگاه «التور» و «شعافات» آغاز شد و «عناتا»، «العیساویه»، «سیلوان» و «الرام» شاهد تظاهرات فلسطینیان در خیابان‌های شهر بودند.

در رام الله فلسطینی‌ها در عملیات مقابله با شهرک‌نشینان اقدام به پرتاب سنگ کردند که به زخمی شدن یک شهرک‌نشین در حوالی شهرک «عساف» منجر شد.

همچنین درگیری در «سنجیل» و «رامون» رخ داد که فلسطینی‌ها خودرو‌های شهرک‌نشینان را منهدم کردند. 

 تظاهرات‌هایی در اردوگاه‎های «العماری»، «قلندیه» و مناطق «کفر ملک» و «ابوین» و همچنین «بیت ریما»، «نبی صالح» و «نیلین» برگزار شد.

درگیری‌هایی نیز در ایست بازرسی «جنین» رخ داد.

در همین حال رزمندگان مقاومت به سوی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهرک «طرسالا»، در ایست بازرسی «الجلمه» در جنین و در دروازه «زایمر» در طولکرم تیراندازی کردند. 

در همین حال، گروه مقاومتی «عرین الاسود» اعلام کرد که یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در کرانه باختری هدف قرار داده است.

این گروه در بیانیه‌ای تاکید کرد که در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه حمله وحشیانه به نابلس، پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی «صره» را هدف قرار داده که طی آن دست‌کم دو نظامی صهیونیست زخمی شدند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *