تشریح آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه سقوط بالگرد

12:35 - 05 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تشریح آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه سقوط بالگرد
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که در سانحه سقوط بالگرد در هلیکوتر حضور داشت درخصوص این اتفاق ناگوار توضیحاتی داد.

خبرگزاری میزان - محسن معتمدکیا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم در خصوص سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش و همرانش صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*روز چهارشنبه بعد از جلسه هیات دولت، حمید سجادی برای افتتاح چند پروژه ورزشی به سیرجان سفر کرد. بعد از افتتاح، حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد به کرمان رسیدیم. در این شهر اجلاس سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور برگزار شد.

*بعد از آن قرار بود به چند شهرستان هم برای بازدید از پروژه‌های ورزشی و امکانات ورزشی این شهر‌ها سر بزنیم. قرار بود به بافت برویم که موقع فرود، بالگرد متاسفانه دچار حادثه شد. چیزی که به خاطر دارم زیاد نیست. لحظه‌ای که می‌نشست، بالگرد دچار نقص شد. دو نفر از محافظین ایستادند و بعد از آن چیزی به یاد ندارم. بعد از ان سر از بیمارستان بافت در آوردیم.

*جا دارد تشکر کنم از پرسنل بیمارستان شهید باهنر کرمان، بر اساس آنچه دقایقی پیش از دوستان پرسیدم، گفتند الحمد‌الله وضعیت وزیر از شب گذشته با دعای خیر مردم بهتر است و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.

*در خصوص اینکه گفته می‌شود جوادی(مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) دچار ضایعه نخاعی شده؟ برآورد اولیه اینطور بوده، ولی پرسیدم گفتند خداراشکر به هوش است. وضعیت او خوب است. از مردم می‌خواهم برای فرزندان میهن که در ماموریت بودند دعا کنند تا به سلامتی نزد خانواده‌هایشان برگردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *