قدوس: از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم/ مهاجمان خوبی در تیم ملی داریم

15:09 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۵۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید بهتر بازی کنیم و البته شایسته برد بودیم و از موقعیت‌هایی که بدست آوردیم برای گلزنی به خوبی استفاده نکردیم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سامان قدوس در مصاحبه‌ای بعد از دیدار برابر ونزوئلا اظهارداشت: بازی برابر ونزوئلا خیلی خوب و مفید بود و این تیم حریف خوبی بود.

قدوس ادامه داد: این تیم خیلی خوب بازی می‌کرد و می‌جنگید. اما من معتقدم باید بهتر بازی کنیم و البته شایسته برد بودیم و از موقعیت‌هایی که بدست آوردیم برای گلزنی به خوبی استفاده نکردیم. اگر از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم می‌بایست با تعداد گل‌های بیشتری برنده مسابقه می‌شدیم. ما برای بازی بعدی باید آماده شویم و با بازی‌های بیشتری به مسابقات بزرگ جام ملت‌های آسیا قدم بگذاریم. 

وی در ادامه افزود: من نگرانی برای گل زدن مهاجمان در تیم ملی ندارم. ما مهاجمان خوبی در تیم ملی داریم و به هیچ عنوان مشکل گلزنی نخواهیم داشت. ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم و هر روز عملکردمان بهتر از روز قبل باشد.

قدوس در ادامه گفت: ما همیشه با مشکلاتی در زمینه آماده سازی سر و کار داریم که نمی‌دانم چگونه باید با آن کنار بیاییم. اما کادرفنی تیم ملی در هر اردو و تورنمنت تمام تلاش خود را برای افزایش تمرکز بازیکنان به کار می‌بندند که این برای ما خیلی خوب است.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و در آستانه مسابقات بزرگ جام ملت‌های آسیا هستیم. من با تمام وجودم می‌خواهم بازی‌ها و عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *