ورود مدعی العموم به موضوع آمار بالای تصادفات و تلفات جاده‌ای در محور بجنورد- گلستان

14:03 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۴۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جاده بجنورد به گلستان که مهم‌ترین محور مواصلاتی شمال شرق کشور است٬ با آمار بالایی از تصادفات و تلفات جاده‌ای عنوان جاده مرگ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در بازدید از نقاط حادثه خیز محور بجنورد- گلستان، حدفاصل روستای اسپاخو، سه راهی دشت و نیز چشمه خان تا تونل جنگل گلستان و آمار بالای تصادفات و تلفات جاده‌ای به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرد.

محمد مسلم یاران در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز محور بجنورد- جنگل گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در واکنش به آمار بالای تصادفات در جاده بجنورد به گلستان بیان کرد: بخشی از اقدامات پیش بینی شده در راستای اجرای مصوبات نشست مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال استان‌های خراسان شمالی و گلستان، توسط شرکت مجری طرح به انجام رسیده و یا در حال اقدام است.

وی با اشاره به برخی از مهمترین نقاط حادثه خیز این محور گفت: حدفاصل روستای اسپاخو، سه راهی دشت و نیز چشمه خان تا تونل جنگل گلستان و همچنین محدوده پیچ سلیمان کشته، از جمله نقاطی است که مورد بازدید قرار گرفت.

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی در ادامه افزود: درحاشیه این بازدید که با همراهی تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذیربط صورت گرفت، مقرر شد حسب مورد از طریق احداث پارکینگ، تعریض جاده، ایجاد شانه خاکی، ایجاد دوربرگردان و همچنین نصب دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت، اصلاحات لازم اِعمال گردد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد ابراز امیدواری کرد با توجه به حجم بالای تردد در محور بجنورد-جنگل گلستان که متأسفانه به جهت آمار بالای تصادفات و تلفات جاده ای، به جاده مرگ موسوم شده، اقدامات انجام شده و نیز اصلاحات در دست اجرا، تأثیر بسزایی در کاهش میزان سوانح و حوادث جاده‌ای این محور مواصلاتی داشته باشد.

گفتنی است دراین بازدید مدیران کل حفاظت محیط زیست و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و نیز فرمانده پلیس راه استان خراسان شمالی، رئیس پارک ملی گلستان و فرمانده انتظامی شهرستان گرمه، وی را همراهی کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *