حیرت شرکت کنندگان داخلی و خارجی از حضور و اجرای مددجویان کانون در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان

13:41 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۴۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اولین روز از جشنواره بین المللی تاتر کودک و نوجوان همدان نمایش الیورتوئیست کانون اصلاح و تربیت در دو سانس به اجرا درآمد که مورد استقبال و حیرت میهمانان داخلی و خارجی قرار گرفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، در اولین روز از جشنواره بین المللی تاتر کودک و نوجوان همدان نمایش الیورتوئیست کانون اصلاح و تربیت در دو سانس به اجرا درآمد که مورد استقبال و حیرت میهمانان داخلی و خارجی قرار گرفت.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با حمایت و تجلیل از عوامل و دست اندرکاران گروه هنری ذی ربط در نمایش موصوف این موفقیت هنری را مثال بی بدیل از همیت همکاران در سطح زندان‌های استان در بکارگیری حداکثری ظرفیت در امر اصلاح و تربیت مددجویان عنوان کرد و گفت: باور این مساله برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی خصوصاً مهمانان خارجی که تصور نادرستی از حقوق بشر تعریف شده از رسانه‌های غرب در ایران و زندان‌های ایران داشتند بسیار سخت بوده است به نحوی که مکرراً از سوی شرکت کنندگان خارجی این سوال که ” آیا اینان واقعاً زندانی هستند؟ ” پرسیده می‌شده است.

مصطفی محبی در ادامه با قدردانی از دبیر و همیاری مسئولین ستادی و اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد: مددجویان در سطح زندان‌های کشور با توجه به شعار جشنواره از حقوق شهروندی برابر در جامعه برخوردارند.

لازم به ذکر است علاوه بر گرو‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور ۱۳ گروه از کشور‌های خارجی از جمله: جمهوری آذربایجان، آفریقای جنوبی، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، ترکیه، فرانسه، عراق، نروژ و هند در این جشنواره شرکت داشته اند.

در این نمایش پنج نفر از نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت تهران به کارگردانی اسماعیل فیروزی براساس طرحی از فرهاد درودگر و با بازیگردانی پارسا پولادوند ایفای نقش می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *