کشف تفنگ شکاری عتیقه در پرونده سرقت منزل

12:18 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۴۲۴
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه عضو باند سارقین منزل خبر داد که در یکی از سرقت‌های خود اقدام به سرقت تفنگ شکاری عتیقه‌ای کرده بودند.

کشف تفنگ شکاری عتیقه در پرونده سرقت منزل

به گزارش گروه جامعه سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی،گفت: چهارم مهرماه ۱۳۹۷ پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به پایگاه دوم پلیس آگاهی واصل شد که شاکی در اظهاراتش عنوان کرده بود: سارقین پس از تخریب در منزل یک قبضه تفنگ شکاری عتیقه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم پلیس آگاهی در تحقیقت میدانی و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مدار بسته‌ی محدوده محل سرقت موفق به شناسایی خودروی سارقین شدند.

با شناسایی خودرو مورد استفاده در سرقت، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت منزل بنام "محمود" شناسایی شد که طی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه وی و همدستانش به نام‌های فرهاد و نصیر در شهرستان کرج شناسایی و پس از چندین روز مراقبت نامحسوس پلیسی، در پانزدهم آبان ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

در همان مراحل اولیه‌ تحقیقات، متهمین صراحتا به سرقت از منزل شاکی و همچنین بیش از ۱۵ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند که تاکنون ۱۰ فقره از پرونده‌های سرقت منزل در مناطق شهرک غرب، جنت آباد و مرزداران شناسایی شده است.

سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی علاوه بر کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه موفق به کشف تفنگ شکاری عتیقه‌ی متعلق به شاکی پرونده شدند که برابر روال قانونی تحویل شاکی شد؛ در حال حاضر تحقیقات از اعضای این گروه از سارقین حرفه‌ای در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *