رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کادر فنی تیم ملی درباره حدادی و نیکخواه تصمیم‌گیری می‌کند/ بعدا به حاشیه‌ها می‌پردازیم

11:56 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون بسیکتبال گفت: باید فعلا به متن که موفقیت تیم ملی است متمرکز شویم و بعدا به حاشیه‌ها می‌پردازیم.

مسعود عماری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مصاف تیم ملی بسکتبال ایران مقابل استرالیا در مسابقات  انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: ورزش غیر قابل پیش‌بینی است، اما بازیکنان ایران همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتوانند برابر استرالیا به پبروزی برسند.

وی در مورد این که با شکست ایران مقابل ژاپن، کار برای صعود به جام جهانی سخت شده یا خیر، تصریح کرد: پروسه صعود به جام جهانی خیلی سخت است و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند به جام جهانی صعود کنند. تیم ژاپن هم با تمام ظرفیت‌هایش به مصاف ایران آمد. فراموش نکنیم این تیم از بازیکنانی که در NBA دارد هم استفاده کرده بود.

دبیر فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: جذابیت مسابقات ورزشی به این برد‌ها و شکست‌ها است. با این حال ما به بازیکنانمان امید داریم که بتوانند نتایج لازم را کسب کنند.

عماری درباره این که نبود حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی چقدر کار تیم ملی را سخت می‌کند، گفت: حضور این دو بازیکن می‌توانست به تیم ملی کمک کند، اما اگر این دو بازیکن هم نباشند بازیکنان با انگیزه بیشتری کار می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که نیامدن این دو بازیکن به تیم ملی، مصداق ورزشکارسالاری است یا خیر، اظهار داشت: این مباحث را باید از دید سرمربی تیم ملی نگاه کرد. پیراهن تیم ملی آنقدر ارزش دارد که هر بازیکنی آرزوی پوشیدن آن را دارد. البته حدادی و نیکخواه سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیدند و نباید به خاطر یک بازی به آنها مُهری بزنیم. در مورد این دو بازیکن هم کادر فنی تصمیم خواهد گرفت.

عماری در پایان درباره حمایت حدادی و نیکخواه از ارسلان کاظمی که به تیم ملی دعوت نشده بود، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در حال حاضر که تیم ملی در آستانه بازی با استرالیا است در این خصوص صحبت نکنیم. وارد این مباحث نمی‌شوم و باید فعلا به متن که موفقیت تیم ملی است توجه کنیم و بعدا به حاشیه‌ها می‌پردازیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *