آخرین تحولات میدانی شمال عراق؛ ضربات مهلک به هسته‌های خاموش داعش در دروازه‌های ورودی جنوب شهر موصل

12:22 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۴۰۲
نیرو‌های ویژه در یک عملیات دقیق موفق شدند شماری از عناصر مخفی گرو تروریستی داعش را در جنوب شرق شهر موصل شناسایی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال عراق (استان نینوا) حاکیست، نیرو‌های ویژه در یک عملیات دقیق موفق شدند شماری از عناصر مخفی گرو تروریستی داعش را در جنوب شرق شهر موصل شناسایی کنند.

در ادامه، چند گروه از نیرو‌های تیپ «۳۰ و ۱۵» پس از دریافت کامل اطلاعات، عملیات گسترده‌ای را علیه هسته‌های خاموش داعش در منطقه «الاسلامیه» در جنوب شرق شهر موصل انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های عراقی در ابتدای عملیات خود توانستند دو مقر و پایگاه تروریست‌های مخفی داعش را منهدم کنند؛ در جریان این عملیات ۵ تن از عناصر تروریستی داعش هم دستگیر شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات جست و جوی منطقه به منطقه نیرو‌های بسیج مردمی عراق در محور «الاسلامیه» برای شناسایی تروریست‌ها ادامه دارد؛ منطقه الاسلامیه دروازه ورود یه شهر موصل از محور جنوبی محسوب می‌شود.

به گزارش میزان، نیرو‌های بسیج مردمی در جریان عملیات در کرانه شرقی شهر موصل هم موفق شدند ۶ تن از عناصر تروریستی داعش را شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن آنان را دستگیر کنند.

از مرکز استان نینوا خبر می‌رسد، چند گروه از نیرو‌های تیپ ۶۶ پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را در رشته کوه‌های «بادوش» در منطقه «العلان» در حومه شمال غربی شهر موصل انجام دادند.

در جریان عملیات نیرو‌های عراقی که با پشتیبانی یگان‌های هوایی صورت گرفت، ۳ پایگاه و مقر عناصر مخفی گروه تروریستی داعش منهدم شدند و ده‌ها تله انفجاری هم کشف و خنثی شد؛ به گزارش میزان، مناطق غربی و مرزی استان نینوا همچنان به هسته‌های خاموش داعش آلوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *