دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم/ حریفان ما روی پدیده حساب ویژه‌ای باز می‌کنند

10:37 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۳۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: فعلا کسی با من در این مورد تماس نگرفته، ولی بدون شک من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، چون این تیم، تیم بزرگی است.

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پدیده اظهارداشت: خداراشکر تیم وضعیت خوبی دارد و ما توانستیم در این مدت تعطیلی لیگ، یک بازی دوستانه داشته باشیم و فعلا در مشهد هستیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم آماده بازی با سایپا هستیم.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش با سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: علی دایی همیشه تیم‌های خوبی داشته، ولی به هر حال ما هم صدر جدول هستیم و حریفان روی پدیده حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. عملکرد تیم ما در بازی‌های گذشته مشخص است و برای همین هیچ حریفی را ساده نمی‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در واکنش به اینکه شنیده می‌شود مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل داشته، خاطرنشان کرد: فعلا کسی با من در این مورد تماس نگرفته، ولی بدون شک من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، چون این تیم، تیم بزرگی است. پرسپولیس هواداران زیاد و بزرگی دارد، ولی من فعلا با پدیده قرارداد دارم و در این تیم خوشحالم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *